رئیس پژوهشکده میگوی کشور عنوان کرد: توانمندی لازم برای اجرای طرح تولید بچه ماهی وجود دارد و باید اعتبارات لازم برای اجرای تامین شود.
به گزارش ایسنا، عقیل دشتیان نسب در کارگروه آبزیان استان بوشهر با اشاره به تحریم ها و موضوع بیوتروریسم گفت: در این حوزه نیازمند اعتبار هستیم و با توجه به زیرساخت های موجود امید داریم که به دورنمای مدنظر برای تولید دست پیدا کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به قفس های سرمایه گذاری شده در دریا و اقدامات صورت گرفته باید خلاها و کمبودهای کار برطرف شود.
رئیس پژوهشکده میگوی کشور تاکید کرد: نیازمند این هستیم که تیم های تحقیقاتی در درازمدت مسائل و مشکلات موجود را رصد کرده و در راستای از میان برداشتن آن همت نمایند.
دشتیان نسب با اعلام آمادگی و حمایت همه جانبه برای اجرایی شدن این طرح اظهار کرد: انتظاراتی از ما وجود دارد و ما باید بتوانیم با برنامه ریزی درست و اصولی این انتظارات را تامین نماییم.
گفتنی است کارگروه آبزیان استان بوشهر با حضور سعید زرین فر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر؛ محمدرضا دکتر پورعابدی، معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی؛ داراب یزدانی، مدیر کل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی؛ احمد عرفان منش از گروه پژوهشی جهاددانشگاهی استان تهران، ریحانه میرخانی سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به همراهعلی احمدی زاده، رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر؛ احمد کهن، کارشناس پژوهش جهاد دانشگاهی بوشهر؛ دکتر دشتیان نسب رئیس پژوهشکده ملی میگو، دکتر آئین جمشید معاون پژوهش پژوهشکده میگو برگزار شد