به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور، به مناسبت آغاز بازنشستگی ۳۵ نفر از پرسنل ستاد موسسه تحقیقات و مراکز تحقیقاتی تابعه، مراسم بزرگداشتی همزمان برگزار شد. با دعوت معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات، این مراسم مجازی ۲۵ اسفند ماه سالجاری، با حضور بازنشستگان و تعدادی از همکاران در پژوهشکده میگوی کشور نیز برگزار شد.

در ابتدای مراسم، دکتر بهمنی رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی با تبریک حلول ماه شعبان و نزدیک شدن به عید باستانی نوروز، گفت: جلسه امروز، بهانه ای برای تشکر و قدردانی از تمامی عزیزانی است که در این موسسه سال ها تلاش کردند.
وی، افزود: موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، از زمان آغاز به کار خود، فراز و نشیب های فراوانی را تجربه کرده که به جرات می توان گفت اگر همت و پشتکار همکاران، به ویژه افراد باسابقه ای که امروز بازنشسته می شوند، در میان نبود، موفقیت های حال حاضر محقق نمی شد.
ایشان، با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ به دلیل پاندمی کرونا سالی خاص و البته سختی بود، گفت: امید می رود در سال آینده این ویروس از کل دنیا پاک شود.
دکتر بهمنی، برای تمام همکاران به ویژه بازنشستگان جدید، آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.
در ادامه، افراد بازنشسته نمای کوچکی از خاطرات خود را در این مجموعه بیان و نظرات خود را برای پیشبرد بهتر فعالیت ها ابراز نمودند. در پایان به پاس تلاش و زحمت همکاران بازنشسته ستادی، لوح تقدیری به آنها اهدا شد. همچنین لوح تقدیر همکاران مراکز نیز برایشان ارسال گردید.
در ادامه مراسم دکتر دشتیان نسب رییس پژوهشکده میگوی کشور با قدردانی از خدمات همکاران بازنشسته و تبریک آغاز فصل جدید زندگی، برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت کرد. دکتر آیین جمشید معاون پژوهشی و مهندس سیاح نیز به ترتیب با قدردانی از خدمات همکاران بارنشسته، گوشه هایی از تلاش هایشان را یادآوری کردند. در این جلسه بازنشستگان و جمع محدود از همکاران حاضر به نقل خاطرات مشترک پرداختند. به نمایندگی از همکاران در انتهای مراسم، مهندس دلیرپور طبق روال سالهای اخیر، به شکرانه خاتمه این سال، و آغاز بهار با تفعل به دیوان حافظ مراسم را پایان دادند.
اسامی همکاران بازنشسته پژوهشکده میگوی کشور از آغاز سال ۱۳۹۹ به ترتیب زیر است:
آقایان حمید زارعی و حسین جابری از بخش اداری و مهندس غلامحسین دلیرپور، مصطفی صبوحی، عبدالرسول مرزبانی و دکتر محسن نوری نژاد از بخش تحقیقات.